Gemeente Opsterland scoort voldoende
BEETSTERZWAAG - Eén op de vier bezoekers van het gemeentehuis van de gemeente Opsterland klaagt over de parkeerterreinen. Dat blijkt uit een onderzoek naar de tevredenheid van burgers die uitgevoerd is door de gemeente zelf. In totaal vulden 420 mensen een enquêteformulier in tijdens hun bezoek aan het gemeentehuis in februari en maart 2005.
Het gemiddelde eindcijfer blijkt tussen de 7 en de 8 te zitten. Voor de inzet en deskundigheid van medewerkers is het gemiddelde cijfer een 8. De mogelijkheden tot verdere verbetering zitten vooral in de omstandigheden waaronder de klant wordt bediend: openingstijden, parkeergelegenheid voor gehandicapten, goede zitplaatsen en afdoende privacy voor de klant.
Het gemeentebestuur besloot om een enquête te houden omdat het publieksgedeelte van het gemeentehuis binnenkort wordt verbouwd. Via het onderzoek weet de gemeente nu wat de wensen van de klanten zijn.
Heb je een tip? WhatsApp!
Stuur je bericht, foto of video via:
+31638400733 of via de tiplijn