Account
Logo
Zoeken
2.8 °C

Burgum: kind (11) onzedelijk benaderd

Publicatie: 14 september 2010, 18.24 uur

Reacties

frans63 uit Burgum

Ja kreeg net de melding van burgernet.

14-9-2010
grootstefan uit Ureterp

ik zou de reacties maar uitschakelen,

anders krijg je reacties als in de hoogste boom ophangen die vent

en dat moet ook zo.!

14-9-2010
joepie uit Burgum

Ik dacht meer aan; Alweer een getint figuur???

14-9-2010
jd34 uit Burgum

Ja wij wonen één straat verder dan die straat dus mijn dochter gaat niet meer alleen naar buiten.Zo'n iemand moet je aan de ...... ophangen in de hoogste boom.
En idd joepie weer een getint persoon.

14-9-2010
advertentie

piekiesmalls uit Burgum

ja was een dan een buitenlander of niet? wat is dat nou voor informatie...

14-9-2010
jiskebak uit ...

Je zou ze toch de nek omdraaien.
Wat bezielt dat soort mensen!! Bah!

14-9-2010
joepie uit Burgum

Bij aanhouding (juiste persoon) verplichte castratie.

14-9-2010
phlox uit Twijzelerheide

Wat een helder artikel weer (niet dus).
Hoe oud was dit kind? Heeft dat het zelf aan de politie verteld, of hebben de ouders dat gedaan?
Waren er getuigen? Wie of wat is überhaupt de bron van dit artikel?
Ik zou, als ik nieuwsredactie was, met zo'n bericht extra voorzichtig zijn en het wat voorbehoudender presenteren, in plaats van gemelde feiten meteen als daadwerkelijke feiten te presenteren.

14-9-2010
siepkje uit Burgum

Is daar vast al op de bus gestapt en naar Drachten of Leeuwarden.

14-9-2010
janes uit Noardburgum

tink ut ek siepkje,sokke minsken gjinne net sitte te wachtsjen

14-9-2010
virtualizer uit burgum

waarom censuur phlox?
omdat het weer een getinte idioot betreft soms.
dat is nu alweer de zoveelste negatieve berichtgeving in een week of twee over een ,,burgumer,,die geen burgumer zijn,maar tuig uit die barakken!

14-9-2010
joltje2 uit veenwouden

Kan net zo goed een blanke zijn,die aangebrand is.

14-9-2010
huppelkut uit Feanwâlden

goh... waar zou je die moeten zoeken?!

14-9-2010
janfantryn uit Tiltsjebourren

De man sil as er traceerd wurd binnen de stekken fan it azc wol tige discreet oerpleatst wurde nei in azc oan de oare kant fan it lân,soe it net?

14-9-2010
meinie uit Burgum

@phlox,een beetje een rare veronderstelling om er zonder enige aanleiding dit nieuwsartikel in twijfel te trekken.de nieuwsbron word normaal ook niet genoemd toch.waarom zou dit nu wel moeten dan?en ik mag hopen dat men hier geen geintjes over maakt!!!

14-9-2010
siepkje uit Burgum

janfantryn, spiker op syn kop!

14-9-2010
knorretje89 uit dokkum

ahum.... getint... buitenlands... laat ze lekker oprotten naar hun eigen land!!

14-9-2010
biker uit Burgum

ik bin noch oan it skrobjen om it brun fan de fekansje der wer of te krijen, ik wie it net!!

14-9-2010
phlox uit Twijzelerheide

@ virtualizer e.a.: Ik heb het niet over censuur, maar puur over correcte berichtgeving.

Er zal een melding gedaan zijn. Door wie? De ouders, die het verhaal van het kind hebben gehoord, of door getuigen die het daadwerkelijk hebben gezien?
Of misschien zelfs wel door iemand die het AZC te kakken wil zetten en zelf een verhaal verzint.
Daarom ben ik zo benieuwd naar de bron voor al die dingen die als keiharde feiten worden gepresenteerd in dit artikel.
Dit lijkt me net zoiets als met dat meisje dat een dode baby in een plastic tas gevonden zou hebben bij Wolvega.
Of dat meisje dat toen aangerand zou zijn in Veenklooster, vlak bij de plek van Marianne Vaatstra.
Dat bleek ook achteraf verzonnen.

Niet dat ik zeg dat ik ook per sé verzonnen zou zijn, maar er zit eenvoudigweg te weinig informatie in dit artikel om te geloven dat het ook echt zo gebeurd is als er staat.
Geloof niet meteen alles wat op internet staat, wees een beetje kritisch!

14-9-2010
heemhond uit Denemarken

Eigenaardig is dat dit soort van berichten met regelmaat valt te lezen op Waldnet. In andere kranten kom je het maar sporadisch tegen.

En steeds maar weer is er geen spoor van de 'dader'te vinden. Een 'getinte man in een witte jas' valt wel op in Burgum, dunkt me. Daar heb je echt geen Burgernet of Amber Alert voor nodig om die te vinden.

Kennelijk zijn die donkere mannen de nieuwe -tsjoensters- . Gaat er in als koek daaro !!

14-9-2010
maan1 uit Gerkesklooster

"Nou meisje, hoe zag die meneer er uit?" "Het was een getinte man, meneer agent! Ik weet niet precies wat dat betekent, maar ze zeggen dat dat altijd klopt en dat het Waldnet ook aan lezers helpt. Heel veel mensen vinden het cool als ik dat zeg."

14-9-2010
meinie uit Burgum

@phlox,de verhalen die verzonnen zijn mogen natuurlijk nooit een belemmering zijn om een dergelijk verhaal niet te onderzoeken of direct in twijfel te trekken.mischien kan/wil de redactie hier je wel enige uitleg over verschaffen.wat betreft het te kakken zetten is niet nodig dit gaat bepaalde GASTEN erg goed af!

14-9-2010
meinie uit Burgum

@maan1:bij LEZERS hoor jij blijkbaar niet.er staat duidelijk te LEZEN dat het hier een minder jarige JONGEN betreft!!!

14-9-2010
eksteroog uit Eastermar

Maan,als jij dit kind niet eens op zijn woord geloven wilt ,dan hoop ik toch maar dat jij vrijgezel bent.

14-9-2010
jd34 uit Burgum

Eerst beter lezen @maan en dan pas commentaar geven.

15-9-2010
virtualizer uit Burgum

dat is makkelijk te verklaren heemhond,negatieve berichten over deze mensen zien ze liever niet in de krant verschijnen,mag niet geplaatst worden neem ik dus aan.
en het is denk ik ook maar beter van niet,want anders past de krant niet meer in de bus...

15-9-2010
mrsocko uit Burgum

wurd ut now net us tiid dot die meensken jir opsoute ut Burgum. Elke keer gedonder der mei die getinte medemensen. En het gewoane volk ma betelje en betelje om die meensken jir om te stappen litten en se de hoan boven de holle te hoaren ot se wer wot jatte, verniele of zelfs ergere dingen beidein ha.

15-9-2010
uit Buitenpost

Even mensen, als een blanke met een dokere type trouwt en er komen kinderen zijn dat ook getinte types. Getinte types is niet per defenitie en buitenlander. Ja wij zijn nu eenmaal een muticulturele samenleving. Wat zal het erg zijn in New York. daar wonen veel bijna 20 miljoen en heel wat culturen. En een ongemak dat ze daar hebben. Friesland lijkt wel wat op New York, heerlijk toch?

15-9-2010
smileey uit Anjum

@ cerveaux...
Mee eens, en er bestaat ook zoiets als een zonnebank..
Plus, mijn stiefvader is zo nederlands als je ze krijgen kan, en hij lijkt ook op een buitenlander omdat hij getint is ...
Slaat nergens op ..

15-9-2010
rommie uit De Westereen

Maar als ze er niet even bijzetten in welke taal hij sprak. Sprak hij Fries, Nederlands of Nederlands met een accent? Daar heb je toch al meer aan?

15-9-2010
thechamp uit Kollumerzwaag

@phlox, wil jij nou beweren, dat het verhaal van dat meisje, wat op dezelfde dag verkracht is als Marianne Vaatstra is vermoord, verzonnen is?

Jij bedoelt dan toch dat meisje uit Kollum? Nou die is wel degelijk aangerand cq. verkracht hoor! Maar ze heeft (onderdruk van justitie) haar aanklacht in MOETEN trekken.

http://www.boublog.nl/2010/04/26/de-onvindbare-moordenaars-van-marianne-vaatstra/

lees en huiver... zeer intressante info, over een langslepende zaak, waarin de familie Vaatstra alleen maar wordt tegengewerkt, door justitie.

15-9-2010
siepkje uit Burgum

Wat zal justitie een grote kelder hebben, allemaal doofpotjes!

15-9-2010
thechamp uit Kollumerzwaag

@cerveaux jij zult ook wel een lekker bruin neusje hebben gehaald de afgelopen tijd, met al dat geslijm bij je politie vriendjes.

15-9-2010
macanudo uit Drachten

Of een heel grote doofpot, en die hebben ze!

15-9-2010
me2you uit Dokkum

phlox dode baby de baby leefde nog die werdt gevonden in wolvega en waarschijnlijk weten ze aan het einde van de week meer.
en ik vindt het geen raar verhaal want die oudere dame kan best op de uitkijk gestaan hebben om t kijken wie het kind op ging pikken.
en vervolgens dacht dit komt niet goed ik neem het kind wel weer mee met de smoes dat ze het mee zou nemen naar de politie want het rare vindt ik een oudere vrouw op een fiets met een pasgeboren baby dan bel je toch 112 als je zoiets gebeurt...

15-9-2010
siepkje uit Burgum

Is hij nu al gepakt dan???

15-9-2010
uit Buitenpost

thechamp uit Kollumerzwaag: Kinderachtig kereltje ben jij. Als je ergens je gelijk niet krijgt of het tegedeel worde bewezen dat jij ongelijk hebt, dan begin je in een andere rubriek maar weer te schelden. Haatzaaien noemt men dit. En jij bent een van de grootsten. Alsmaar wijzen naar anderen, maar denk eraan als je naar een ander wijst wijzen er meer vingers naar jezelf.

15-9-2010
meinie uit Burgum

@cerveaux,lees je stukje nog eens door,en verander dan thechamp in cerveaux uit buitenpost!hypocriet.
@siepkje,wat denk jezelf?doofpotje...

15-9-2010
westereender uit De Westereen

maar 1 verschil @cerveaux de getinte nederlanders
die gedragen zich wel als de nederlandse wet

maar de meesten zijn buitenlanders
en denken dat ze hier alles mogen dat dat allemaal gewoon is

dezen mogen oprotten en diegenen die hier echt heen zijn gevlucht mogen hier blijven

15-9-2010
advertentie

joepie uit Burgum

Dit is precies waar ik op tegen ben. Asielzoekers mogen van mij allemaal terug gestuurd worden. Ze komen hier alleen om er beter van te worden.

Iets heel anders zijn vluchtelingen, die hier heen vluchten omdat het in hun eigen land oorlog is.
In deze gevallen mogen ze wel komen, maar als de vrede terug gekeerd is moeten ook deze mensen weer terug naar hun thuishaven.

Het grote probleem is; de zogenaamde vluchtelingen die hier zitten hebben in het overgrote deel helemaal geen grote problemen in hun thuis land.

De echte vluchtelingen (ik bedoel die rijstbeuligjes van de TV) zijn hier niet, omdat ze de reis hierheen niet kunnen bekostigen.

15-9-2010
chickie25 uit Burgum

bah wat een viezerik ! bah bah en nog eens bah !

15-9-2010
reddeer uit Drachten

volgens mij zijn er een paar hier die de ogen dicht hebben.het is altijd te doen met getinte figuren.en dan nog er voor op komen ook...cerveaux.???ben het verder met joepi eens.!!!!!!!

15-9-2010
friezen uit BERGUM

....
ZWARTEN!!!!!!!!

15-9-2010
june uit Burgum

Ik bliuw mar oan it meldpunt melden, de redaksje tinke seker dat se búten de wet falle. brúnjassen binne jim as jim teminsten intelligent genôch binne omdat te snappen.

15-9-2010
yeahilikeitnot uit Garyp

june uit burgum,

jij moet niet zo zeuren dit is toch leuk een beetje ouwehoeren of niet dan. Laat ze lekker lullen dat doe ik ook.


groetjes

15-9-2010
uit Buitenpost

meinie uit Burgum: Dat is nu juist jullie probleem(de PVV stemmer)Zodra het een kleurtje heeft, oei oei. En als daar iets van gezegd word wat eens goed is voor de vluchtelingen of kleurlingen, dan zijn die mensen hypocriet. Beetje meer zelf reflexi dunk mij, zou goed zijn. Ik ben niet de liefste en helemaal niet als het om zuiplappen of automobilisten die niet uitkijken gaat. En als een smeerlap dit doet, zal ik het ook verwerpen en dan mogen ze wat mij betreft zijn zaakje er ook wel af kappen. Maar ik blijf recht door zee, en ben niet zo'n huigelaar als dat er hier velen schrijven. Blijf tussen de lijnen dan is het goed en het zal vruchten afwerpen. De PVV stemmertjes krijgen hun koekje nog wel thuis gestuurd. Volkje beduvelen is al bezig en gaat nog wel even door.

15-9-2010
volisvol uit schotelantennevalley

Inderdaad, weer een getinte, je ziet bijna niet meer anders in de opsporingsberichten en in de kranten, en de gasten uit de oostbloklanden moeten wij ook niet wegpoetsen!!! Gewoon weer de grens sluiten, en wie dan niet welkom is, lekker de vinkentering laten krijgen en terugsturen!!

15-9-2010
exfeanster uit Leeuwarden

In de categorie 'Cervaux' (en gelukkige vele andere verstandige mensen hier) versus 'Westereender' en 'TheChamp (en die andere lui die alle 'getinte' of 'donkere' mensen over één kam scheren als foute buitenlanders..... ben ik het met Cervaux eens.

Vraag me serieus af wanneer al die kortzichtige types hier ook eens tot het inzicht komen dat er:

A) ook normale, goede, niet-kwaadwillende buitenlanders zijn, die gewoon werken/studeren en hun premies betalen etc etc.
B) dat niet iedere getinte mens of donkere persoon een buitenlander is! Kom es uit jullie dorpen man, en gaan wat zien van de wereld. Wat zouden jullie schrikken, als je es ff in New York of welke andere metropool ging kijken... Schrikken in de zin van: hoe goed mensen uit diverse culturen samenwerken en met elkaar omgaan.

15-9-2010
meinie uit Burgum

@exfeanster,ja er zijn niet kwaadwillende,hardwerkende buitenlanders maar helaas in mijn ogen net ff te weinig.en wat betreft het geweldige new york,nee men gaat daar prima samen!valt hier en daar wel een dooie(per paar minuten) maar dat mag uiteraard geen naam hebben.ook is daar totaal geen bende activiteit van afro-amerikaanse mensen.of nee laten we ff naar belgie gaan waar de marokaanse crimineeltjes het voor het zeggen hebben.of zullen we ff naar de duitse hoofdsteden gaan kijken.tsja het werkt super tussen bepaalde culturen,maar dan helaas wel vaak voor de nieuwkomers!over kortzichtige mensen gesproken....
en ik stem geen pvv @cerveaux omdat ik vind dat geert net zo een leeghoofd is als jou!

15-9-2010
uit Buitenpost

Ja dat zeg jij goed, een leeghoofd. Dat geld ook voor jou en vele anderen hier. Daarom moeten jullie werken tot je 65 en straks 67 en daarom mocht ik met 55 in de vut. Omdat ik een leeghoofd zou zijn. Ja leeghoofden kunnen alles betalen en behoeven hun hand niet op te houden.

Ja meinie: Ik heb een Ned taal dislexy. Dat heb ik al vaak genoeg gezegd, dat is niet leuk. Maar denk eraan ik heb meer geleerd als dat menigeen hier ooit zou kunnen. Ben ik daar trots op, Ik kan zeggen volmondig JA. Omdat ik meer als 20 jaar aan de onderkant van de samenleving heb gewerkt en in totaal meer als 40 jaar gewerkt te hebben, 40 jaar premies netjes betaald, 40 jaar netjes zonder geouwehoer een boete betaald en eventueel nog. En dat doen leeghoofden. Nu jij zou eens moeten weten, maar weet een ding, overal zijn Secretaresses voor, ook voor leeghoofden. Die leeghoofden moesten zorgen dat die volle koppen aan het werk gehouden werden. Maar het getuigd dat jij een volle waterplas hebt.

15-9-2010
thechamp uit Kollumerzwaag

@exfeanster ik heb niets op buitenlanders tegen, maar ik vind het ook niet prettig, als ze de hand boven 't hoofd wordt gehouden.... of soms zelfs worden bevoordeeld ten opzichte van onze bleke medelanders...

16-9-2010
meinie uit Burgum

@cerveaux,helaas heb je weer eens ongelijk.dat de mensen tegenwoordig tot 67(en ik denk straks nog langer)ligt niet aan de premies maar aan het niet juist beleggen en zakkevullers!jij hebt het geluk gehad dat je net ff eerder geboren bent moet je maar denken.en wat betreft je riant verdienende baan,je bent dus waarschijnlijk een ambtenaartje geweest.tja zo werkt dat in dit land helaas,zij die het hardst werken krijgen het minste loon en mogen het langste door.ik kan me trouwens niet voorstellen dat jij mensen (destijds) onder je had werken.alleen al het disrespect wat je voor bijna elke waldnet reaguurder hebt doet mij overtuigen dat er niet met jou valt te werken.maarja liever een volle waterplas dan een leeghoofd ....

16-9-2010
joepie uit burgum

Meinie, cerveaux heeft misschien wel op de hoogste verdieping van een gebouw gewerkt. Dan heb je automatisch mensen onder je werken. Wel heeft hij veel praatjes voor iemand die maar 40 jaar gewerkt heeft.Wat zou hij al die tijd uitgevreten hebben??

16-9-2010
westereender uit De Westereen

@ex-feanster kom genoeg uit het dorp

en jij als inwoner van l'warden moet toch weten wat voor criminelen die buitenlanders zijn

misschien moet ik zeggen @ex-feanster kom uit je huis
misschien kom je d'r dan achter wat buitenlanders zijn

en wij zijn hier allen niet tegen buitenlanders
idd bij hun word altijd de hand boven het hoofd gehouden en de volgende x doen ze het weer
want o ze zijn zooooo zielig...pak op man doe je ogen open grrrrr!!!

16-9-2010
nativnoize uit Leeuwarden

@cerveaux ben het es een keer niet eens met wat je nu allemaal uitkraamt. wij moeten langer werken omdat er te weinig geld is, en wij werken en dragen ons geld af nu voor jullie. net als jij voor jou ouders hebt gedaan. en wat betreft je reacties die er altijd op duiden dat iedereen die het niet eens is met wat er gebeurd gelijk een PVV stemmer is, vind ik een beetje kortzichtig. ik moet ook zeggen dat er veel leeghoofden hier wat schrijven, maar dat wil niet zeggen dat we dat allemaal zijn. maar goed, gelukkig leven we NOG in een vrij land en kunnen we nog onze mening geven...

16-9-2010
westereender uit De Westereen

@cerveaux wat zal jij nu een moeilijk leven hebben

alles om jou heen is goed
maar als iemand wat verkeerd over buitenlanders zegt
jij mag alles zeggen hier dat wij/nederlanders leeghooghoofden halve zolen zijn en wat nog meer

jij mag alles zeggen
en wij moeten ons hier "netjes" gedragen
ach man pak op
je had beter door kunnen werken dit internet is je enige nog wat je hebt in je leven!!!

16-9-2010
uit Buitenpost

Ik kan maar een ding zeggen, ik heb een mooi leven en zie elke dag hoe een ander naar zijn werk gaat. Ja in het begin moeilijk, maar het is mijn eigen keus geweest. Ik moest niet ik kon en mocht. Dat er nu velen zijn die dit niet kunnen verteren, zit ik niet mee. En nee geen ambtenaar(gelukkig zeg pfff)En ik ben ook maar in een gewone timmerfabriek begonnen als hulp was toen nog geen 14 jaar. En eindelijk 55 jaar. Maar wel geleerd, al die tijd door. Jullie denken maar. Maar een ding, hier zitten schrijvers tussen die mij personnlijk kennen en ook met eigen bedrijfjes, maar die hebben en die kunnen dit beamen met heel veel plezier onder mij en met mij gewerkt. Komt over als boeman. Weleen een hoofd van een meisje plat gereden gezien, door onbeholpen vrachtwagens. Ik wel, hersens in mij handen gehad, krijg je dan geen hekel aan. Ook een fam lid gehad die door een zuiplap in rolstoel terecht is gekomen, ik wel. Dan krijg je wel.... Droom maar door lekkere dingen. realiteit, realiteit.

16-9-2010
thechamp uit Kollumerzwaag

@cerveaux, je bent echt zielig. En wij allen hebben medelijden met jou, en vooral ook met je vrouw...

dus.. sigarenkistjes inelkaar geflanst, en dat 40 jaar lang. Nou!!! Dan heb jij ze wel verdiend. momenteel wordt je dus door ons onderhouden, want wat jij bij elkaar hebt gespaard aan premies, en wat jou generatie allemaal heeft kapotgenmaakt, dat mogen wij nu weer opbouwen.. Zodat jij lekker op je luie kont kunt blijven zielig doen, en zeiken over opengespleten kinderhoofdjes en zielige familie leden in een rolstoel. Waar was de politie op het moment dat dit allemaal gebeurde? Op het moment, dat jij met de hersens van een kind in je handen zat?

Je hebt er een flinke knauw aan overgehouden, dat blijjkt wel aan jouw manier van schrijven. Dit heeft niets te maken met dixlesie, jij hebt gewoon en trauma opgelopen aan je "cerveaux".

16-9-2010
westereender uit De Westereen

volgens mij en idd wat @thechamp zegt zit je nog gewoon in een trauma

zoek hulp kan nu nog misschien
en zit je hier ook niet op waldnetlezers af te reageren van je frustraties

je bent echt zielig ja idd
nogmaals GA HULP ZOEKEN
en ga ons niet lastig vallen daarmee

16-9-2010
advertentie

reddeer uit Drachten

thechamp.jij zegt sigarenkistjes inelkaar geflanst.als dat zo is wie ik denk dat cerveaux is.dan heeft hij weinig gedaan.alleen maar slapen.verder niks.haha

16-9-2010
uit Buitenpost

Nou zielige figuren, nu kun je nagaan hoeveel hersens jullie heebn. Geef maar mooi af en ik lach erom. En elke keer als er een op mij reageert lach ik mij al weer kapot omdat er zielige figuren achter zitten. Maar wat ik al eerder zei, wie naar een anders wijst wijst naar zich zelf. Wie zich aan een ander speiegelt, spiegelt zich zelf. De eer is aan geheel aan jullie. Bedankt. Maar ik zou eens zeggen zoek een op die mij kent, kom langs dan zal ik jullie eens wat laten zien. Donald duckjes B.V

16-9-2010
nativnoize uit Leeuwarden

@cerveaux sorry hoor, maar je begint je nu wel heel erg te verlagen. en dat snap ik niet. je had nog wel eens goeie reacties, maar momenteel spiegel jij jezelf voor als of je god bent en het allemaal beter weet dan de rest. jammer vind ik het, dat je je zo uit de tent laat lokken. en dat verhaal over dat kindje en het familie lid van je is oke, maar denk je nu echt dat er hier niet meer mensen zijn geweest die misschien nog wel veel meer hebben mee gemaakt? rustig blijven en niet jezelf op de kast laten jagen.

@thechamp jij hebt zo nu en dan ook wel gelijk, maar je hebt wel heel snel een mening klaar over personen. en het stomme is dan, je doet alsof je ze al jaren kent en precies weet wat een ander heeft gedaan. denk zelf dat je het dan mis hebt. maar ja misschien ben jij wel god??? en weet je alles. gelukkig ben ik niet gelovig dus dat scheelt weer.

ik zou zeggen blijf bij het onderwerp, en laat een ieder zijn mening geven. ook al is het niet jouw mening...

16-9-2010
uit Buitenpost

nativnoize uit Leeuwarden: Ik laat mij niet op de kast jagen, Wat ik zeg is de waarheid en mensen die mij persoonlijk kennen weten het wel. Maar ik lach mij altijd kapot als er weer eens zo'n achterlijk figuur direct en overal moet reageren. Ik heb de tijd wel en als ze denken mij is de zeik te zetten vergissen ze zich, want sávonds lig ik nog na te lachen. Wat ik met die ongelukken wil zeggen, is gewoon dat men eens weet waarom die haat er is tegen drankmaloten d en de notoire hardrijders. Medelijden behoef ik niet, Maar het onderste uit de pot denkt wij zijn de besten. Dat ben ik niet maar deze maloten ook niet. Verder welterusten, tot de volgende pol. Maat weet een ding zeker , het zijn haat zaaiers, onruststokers en meningen van anderen, onderuit halen, Meer kunnen ze niet en meer weten ze ook niet. Verder slaap lekker doe ik ook
Einde DIS

16-9-2010
nativnoize uit Leeuwarden

@cerveaux is toch niet persoonlijk tegen mij bedoelt of wel ??

16-9-2010
thechamp uit Kollumerzwaag

Tja, tijd voor je middagdutje cerveaux, denk er nog maar es goed over na, en lach nog maar es... 't Zal je mettertijd vanzelf vergaan.

En wat betreft nativnoize, ik hoef jouw sympathie niet. En ook zit ik niet te wachtten op een veer in m´n reet.
Maar ik erger me verschrikkelijk aan de manier van schrijven van degene die pretendeert slim en intelligent te zijn, vervolgens verteld dat ie in een houtzagerij heeft gewerkt... 40 jaar lang. (iemand die zo slim is als hij zegt, gaat geen 40 jaar in een zagerij staan) Iedereen hier uitmaakt voor rotte-vis, en vervolgens probeert medelijden te wekken door zielige verhaaltjes op te hangen over geknapte kinderhoofdjes waarvan hij de hersens
(he... vandaar natuurlijk zijn naam.. zie je wel TOCH een trauma) in z'n handen mocht houden, en een of ander familielid wat is aangereden door een automobilist, en daardoor in een rolstoel is beland.

16-9-2010
nativnoize uit Leeuwarden

@thechamp nou die veer in je reet kun je wel vergeten. van mij krijg je helemaal niks...

16-9-2010
meinie uit Burgum

@cerveaux,wat betreft de onbeholpen vrachtwagens(chauffeur)lijkt het mij dat deze niet express een ongeluk heeft veroorzaakt!en wat zijn volgens jou notoire hardrijders?iemand die elke keer een prent krijgt tot 10 kilometer?!en tot slot wil ik je vragen waarom ik/we je moeten opzoeken en wat wil jij ons dan gaan laten zien?zou niet weten wat jij mij kunt leren!!!!

16-9-2010
thechamp uit Kollumerzwaag

@nativnoize lange teentjes?

16-9-2010
tornado uit Burgum

dat verhaal over die getinte man in die witte jas hoort alweer bij het verleden ,alle aandacht word zoals gewoonlijk weer opgeeisd door al die zielig doenerij van cerveaux Thechamp en Nativnoize jullie hebben in mijn ogen helemaal gelijk

16-9-2010
siepkje uit Burgum

Ik dacht dat cerveaux een bijna adolesent was, blijkt hij ook nog een 60 plusser te zijn uit zijn verhaal te lezen, ja die witte jas is al geverfd Tornado, iets anders dan witwassen dan.

16-9-2010
meinie uit Burgum

@tornado,dit soort verhalen zijn al over voor ze beginnen.je had toch niet gedacht dat het smurfjes-team ook maar enige(gemeende)aandacht aan dit soort dingen zal besteden!stel je voor wat er van kan komen.nee snel in de doofpot.tenzij het natuurlijk een kind betreft van een collega of van hun zelf!!!

16-9-2010
thechamp uit Kollumerzwaag

oeioei meinie, da's een gewaagde uitspraak... Hier zal je dorpsgenoot natuurlijk niet blij mee zijn.

@tornado geniet ervan ....

16-9-2010
tornado uit Burgum

indd Meinie de Smurfjes hebben het veel te druk met hun bekeuringen ,dingen die te moeilijk zijn komen allemaal in die grote pot ,en die pot is groot hoor

16-9-2010
westereender uit De Westereen

@cerveaux....

waarom draai je nou alles om
wie begint er hier over verhalen die je meegemaakt hebt
allemaal heel erg dat geloof ik wel
maar er zijn toch ergere dingen die mensen mee maken hoor

net zoals @nativnoise uit l'warden zegt: je verlaagt je nu heel erg met je uitspraken zelfs zielig

en ik vind ook als je dit allemaal speelt
vind ik het nog veel zieliger
want d'r zijn echt mensen die deze dingen en nog erger dagelijks meemaken
dus hou AUB er mee op graag ja!!!

en anders mag de redactie jou accountend direct verwijderen van mij
je speelt met een ander zijn gevoelens!!!

16-9-2010
eksteroog uit Eastermar

één ding van de reacties hier wil ik nog wel recht zetten,als iemand 40 jaar gewerkt heeft ,dan heeft hij of zij zijn pensioen zelf binnen gehaald.
En dan hoeft er dus geen ,geen één meer voor deze persoon te werken,laat dat even duidelijk zijn
Het is de regering die het betaalde belastinggeld van deze nu gepensioneerde werknemer dan blijkbaar verbrast heeft

16-9-2010
westereender uit De Westereen

@eksteroog wie zijn geld gaat er dan naar de zorginstellingen???

16-9-2010
eksteroog uit Eastermar

westereender,een vreemde vraag eigenlijk, als je zo begint,jij hebt op jongere leeftijd ook kans om in een zorginstelling te komen,wat dan !!

17-9-2010
westereender uit De Westereen

daar heb ik ut niet over

jij zegt niemand hoeft meer voor hem te werken hij is gepensioeneerd

maar dankzij mensen die werken is er altijd nog de aow(pensioen heeft 1 voor gewerkt)

dus ze werken nog steeds voor hem hoor
tot zijn ******

17-9-2010
advertentie

meinie uit Burgum

@eksteroog,jou redenatie klopt niet.wat als deze persoon met zijn 55ste met pensioen gaat en deze persoon word honderd jaar?en bovendien is het niet de regering,maar zijn het de pensioenfondsen die het geld beleggen(belegd hebben).dus deze zijn verantwoordelijk voor de tekorten die er zijn ontstaan(MAARJA WEG IS PECH).feit is gewoon dat de werkende op dit moment betaald voor de op dit moment gepensioneerde(aow,dus niet voor het ouderdomspensioen of aanvullend pensioen.dat betaald deze persoon zelf).en daarom is de VERGRIJZING dus een probleem!

17-9-2010
westereender uit De Westereen

idd @meinie.....
je legt het mooi uit wat ik bedoel:)

thank you hahaha!!!

17-9-2010

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan